sobota, 26 maja 2012

Rozdział 26

Poszłaś do parku gdzie pierwszy raz spotkałaś Harrego, zrozumiałaś, że ten chłopak już nie wróci, że nie ma już Twojego Harrego, chłopaka, który Cię oczarował, zajął Tobą a potem w sobie rozkochał.
Łzy spływają Ci po policzkach, zastanawiasz się co dalej robić,  czy wracać do Polski czy nadal o   niego walczyć, czy to wszystko ma sens. Wiatr zaczyna tańczyć z Twoimi włosami, zrobiło się zimno. Na niebie pojawiły się ciemne chmury zapowiadające deszcz. Przeszły Cię dreszcze, postanawiasz iść do domu i położyć się do łóżka. Wstajesz z ławki, podchodzisz jednak do jeziorka i zamaczasz rękę w wodzie, zamykasz oczy i próbujesz na chwilę się od tego wszystkiego oderwać, łzy zasychają Ci na policzkach, płaszcz szaleje w rytmie wiatru. Wszystko straciło dla Ciebie sens.
Otwierasz oczy, odwracasz się i zauważasz Harrego...
-Co tu robisz?-zapytał
-Ja? Co Ty tu robisz? Skąd wiedziałeś, że tu jestem?
-Nie wiedziałem, przychodzę tu...-przerwałaś Harremu
-"Przychodzę tu zawsze, kiedy chce chwilę pomyśleć i wyrwać się od tego wszystkiego, zdarza mi się nawet popłakać"-zaśmiałaś się delikatnie...zacytowałaś słowa Harrego, które usłyszałaś od niego podczas pierwszego spotkania
-Skąd wiesz?-zapytał zdziwiony Harry
-Powiedziałeś mi to...
-Ale...-Harry nie wiedział co powiedzieć
-Powiedziałeś mi to podczas naszego pierwszego spotkania, była wtedy 2.00 w nocy, ponieważ "noc jest najlepszą porą bo wtedy jest tu zwyczajnie pusto"  i nikt Ci nie przeszkadza i nie wchodzi w Twoje myśli... Wiem o Tobie więcej niż Ci się wydaje-uśmiechnęłaś się delikatnie ale z zawiedzioną miną i ruszyłaś do wyjścia z opuszczoną głową
-Poczekaj !-krzyknął Harry
-Na co? Na co Harry? Na Ciebie? Mam już dość czekania-powiedziałaś to Harremu prosto w oczy cała zapłakana
-(twoje imię) ja chciałbym to wszystko sobie przypomnieć ale nie potrafię, nie potrafię rozumiesz?
-Harry, wiem, ale to bardzo boli, bardzo, bardzo, jak patrzę na Ciebie to widzę kompletnie inną osobę, nie widzę swojego Harrego, widzę zagubionego chłopaka, z którym nie mam nic wspólnego muszę się pogodzić z tym, że mojego Harrego już nie ma-łzy spływają Ci po twarzy
Harry się wzruszył i podszedł bliżej Ciebie
-(twoje imię), wybacz mi, gdybym tylko mógł, przypomniałbym sobie, ale jest to silniejsze ode mnie
-Harry, rozumiem dlatego nie ma to już sensu, nie będę Cię zmuszać do miłości, muszę wyjechać
Zaczął padać deszcz. Jesteście cali przemoknięci.
Zaczynasz płakać i siadasz na ławce.
Harry stoi  5 metrów za Tobą i patrzy na jezioro. Nie wie jak się ma zachować
Łzy lecą Ci strumieniami. Wstajesz z ławki,odwracasz się w stronę Harrego i odgarniasz włosy do tyłu
Harry patrzy na Ciebie szklanymi oczami i nagle zaczyna się uśmiechać
-Czemu się cieszysz?-zapytałaś
-(twoje imię)??! To Ty ! Kochana, przepraszam Cię, przepraszam. Jak mogłem o Tobie zapomnieć? 
Podbiegł do Ciebie i odgarnął Ci włosy
-Już poznaję, poznaję, moja kochana myszko. Teraz już wszystko pamiętam, uwielbiam jak odgarniasz tak włosy. Pamiętam jak byłaś cała przemoknięta, miałaś wtedy na sobie ten płaszcz.
Patrzysz na Harrego i nie możesz uwierzyć, że te słowa wydobywają się z jego ust. Oboje płaczecie. Harry wyciera Ci łzy swoją dłonią.
-Harry?-zapytałaś szczęśliwa
-Tak, to ja. Jestem tu z Tobą.
Wtuliłaś się mocno  w Harrego i poczułaś jego zapach. Twój Harry wrócił. Jest koło Ciebie.
-Kocham Cię-powiedział Harry
Zaczęłaś jeszcze bardziej płakać
-Ja Ciebie też-powiedziałaś przez łzy
-Kooooochaaaaam Cię-krzyknął Harry na cały park najgłośniej jak potrafił
Zaczęliście się całować... 
Cali przemoknięci zaczęliście się cieszyć, dotykać po twarzy, nie dowierzaliście w to co się dzieje... 
-Jesteś przepiękna-powiedział Harry
Jest to najszczęśliwsza chwila w Twoim w życiu. Nic innego nie ma już znaczenia...


KONIEC...


Czekam na duuużo komentarzy <3



79 komentarzy:

  1. To koniec opowiadania czy będziesz go jeszcze kontynuować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś podła! Jak mogłaś skończyć!? Co ja będę czytać?

      Usuń
  2. SUPERRR. :) Ale to nie może być kooniec .. to jest zapiękne to się musi ciągnąć nooo, :< Ja to Kochaaam., <3<3<3 I LOVE IT !!!!! Prosze dodaj jeszcze .. albo zrób kolejny to już od ciebie zależy, ale szkoda że się to już kończy ;(( :*

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!!! Boże kocham cię <3 to jest piękne... Czy to już koniec? Prosze powiedz, że nie... Ale jak chcesz to zacznij nowe pisac. Matko to piękne <3 Kocham cie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jak piszesz !! Pisz nowe jak najszybciej . <33 ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyłączam się :)

      Usuń
  5. szkoda że koniec pis
    z nowe jakieś o harrym <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na taki własnie koniec. Kocham Ciebie i tego niesamowitego bloga. Zaden blog nawet w minimalnym stopniu nie dorównuje twojemu :) Cudownie t ozakonczyłaś. Podziwiam Cię i dziękuję za wszystkie imaginy i opowiadania choć wiem , że one nie były tylko dla mmnie...Pozdrawiam :) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  7. super !!!!!
    A zaczniesz nowe opowiadanie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne..Napisz coś nowego..Proszę..

    OdpowiedzUsuń
  9. O Matko!Przez Ciebie sie poryczałąm...To nie może być konec,zrub kolejna część!!To było piękne,pięknie piszesz !!Czekam na nowe opowiadanie.:********
    A to moj blog,bedzie mi milo jak odwiedzisz i skomentujesz ;*
    http://ilovemorethanthis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest niesamowite! Naprawdę masz talent!
    Napiszesz coś nowego?
    Proszę tak się wkręciłam...
    Twój blog jest super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Poryczałam się ! ;'(
    Szkoda, że to już koniec ;(
    Ale naprawdę masz talent ! <3
    Pisz następne opowiadanie !

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały ! :D
    czekam na nstepne opowiadanie xD
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDO CUDO CUDO I JESZCZE RAZ CUUUDO ! :d TERAZ CO BEDZIE ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniec ? ;o :c szkoda ! super opowiadanie <3
    bedzie nastepne ?? :*

    OdpowiedzUsuń
  15. rozwaliłas mnie, poryczałam sie jak glupia. Kurde masz talent! to jest zajebiste!! co teraz bedzie? kolejne opowiadanie czy moze imaginy? to i to kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogl. to zajebiste zajebiste i jeszcze raz zajebiste.
    Fajnie by było gdybyś zrobiła z tego jakieś dłuższe opowiadanie, ale rozumiem, że może wolisz pisać imaginy (chyba dobrze to odmieniłam). Powinnaś spróbować wymyślić dłuższe opowiadanie, ale nie naciskam. Cokolwiek napisałaś piszesz i napiszesz było jest i będzie genialne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ! aż się popłakałam . Szkoda że to koniec :< . Mam nadzieję że zrobisz znów jakąś inną historię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham to... bardzo szkoda...:***********

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne Bąblu!
    kocham Cię mała!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooaaa! Świetna końcówka! Zdecydowanie masz talent. Czekam na kolejną short-story albo na imaginy xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeezuu *.*
    normalnie wyciskacz łez :D

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG ..
    Całe opowiadanie było zajebiste . .A ta końcówka była taka, taka piekna . . Az sie popłakałam . .Chociaż ja to nawet przy piosence sie wzruszam . .;p Ale jak ty mogłaś . . To skończyć teraz .. ? Z tego powodu jestem proszona o kolejne opowiadanie .. Bo inaczej będę miała Foszka . . ;) Czekam na następne opowiadanie lub imagin . ! :D
    IzuŚ ..

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja nie moge!!!! To jest genialne!!!!!!, takie wzruszające, zasługujesz na Oskara!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne opowiadanie! Czekam na kolejne! Mało co się nie popłakałam xD Pisz dalej, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  25. PIĘKNEEEEEEEEEEEEE.! TERRAZ CZEKAM NA IMAGINY . HAAAAHA .XXX

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten rozdział jest świetny ! Popłakałam się jak go czytałam.. Mam nadzieje, że zaczniesz pisać nowe opowiadanie. Imaginy też chcemy oczywiście ! Czekam na coś nowego ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie, ale szkoda, że koniec....!

    OdpowiedzUsuń
  28. KONIEC?
    Ale jak to ? ;oo
    Meega rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. KONIEC !! ?? JAKI KONIEC :( ...
    MEGAAAA <333 :) MAM WIELKĄ NADZIEJĘ ŻE ZACZNIESZ OD NOWA KOLEJNY ! <33

    OdpowiedzUsuń
  30. uzależniłam się :D <3
    czekam na następne opowiadania / imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. super super super . :)
    masz talent !!!
    dziękujemy , że piszesz dla nas <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie będzie to może twórcze, ale....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawalisty. <<#3333333333333333333 w końcu spbie przypomniał AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  34. jprd, zajebistyy, czekam na inne !! <333
    @kika1613

    OdpowiedzUsuń
  35. oo boze czekam na nastepne opowiadania. ♥♥ ;) haahh jetes zajebista. xxba

    OdpowiedzUsuń
  36. Zajebiste ! Zajebiste ! Zajebiste ! Zajebiste ! Zajebiste ! Zajebiste ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  37. zaniemówiłam z wrazenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! zajebiste! ale czemu juz koniec? ;( ja chce jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  39. AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja..po prostu..ee.. nie mam słów !! To było cudowne jak on sobie przypomniał, jesteś świetna <33

    OdpowiedzUsuń
  40. o matkooooo! to opowiadanie było wyjebane <3333 cudowne, przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie!!!! Ja chce więcej ! To jest zbyt zajebiste !

    OdpowiedzUsuń
  42. kurde.. nie mam słów, by opisać jakie to jest cudowne. <3
    Prosimy, nei kończ. <33
    Jesteś świetna . ; *
    Wpadaj też do mnie w wolnej chwili .; )

    OdpowiedzUsuń
  43. Super....;***
    pisz dalej opowiadania!

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne :P Tylko szkod, że koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  45. lalalalallalalal jakie superowe i czekam niecierpliwie na nastepne opowiadanie zycze weny do pisania oraz tego aby ci sie udalo poleciec do UK pozdrawiam <#3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  46. nieee .!!!!!!!!!!!! jak to koniec ;c ... ;((((((
    i już więcej nie będziesz pisać ?? nie wytrzymam .;cc

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ....jak to koniec . ????????????!!!!!!!!!!! no .. teraz mam nadzieje że będą też takie roździały lub pojedyńcze imaginy .? ; q zajebście piszesz .. tylko tak przeczytać zamknąć oczy i pomażyć jak to by było być "dziewczyną Harrego .... o żesz ... mam bardzo bujną wyobraźnie ...hahahahahahahahaha ...; q

    OdpowiedzUsuń
  48. dajesz następne opowiadanie ....<3 kocham to jest boskie ... :) NEXT..NEXT..NEXT.. <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Na koniec to ja też się rozpiszę :D
    Podoba mi się bardzo to opowiadanie, jest takie prawdziwe, realistyczne, na swój sposób. Uwielbiam twój styl pisania, inspirujesz mnie, a swoją inspirację przelewam na twojego bloga, którego odwiedziłaś i nawet sobie nie wyobrażasz ile mi tym radości sprawiłaś, chciałabym przeczytać jeszcze wiele twoich opowiadań, tak więc życzę Ci dużo pomysłów i dużo weny a przede wszystkim dużo czasu i chęci, moc uścisków dla Ciebie, trzymaj się : * x K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie poczytam - ale proszę o ZAYNIE !!! (jeśli to możliwe) ;)

      Usuń
    2. * mojego bloga :D autokorekta w telefonie, dopiero teraz ogarnelam, wybacz :D K.

      Usuń
  50. Świetny ;**
    Jezus , cieszę się , że on sobie wszystko przypomniał :)
    Mam nadzieję , że będziesz pisała jeszcze opowiadania , bo wychodzą Ci świetnie ♥
    Czekam na nn <3
    Pozdrawiam .xx

    OdpowiedzUsuń
  51. CUDNE!! Zajebiste , wspaniałe!!!!! AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW <3
    Aż się poryczałam :D
    Mam nadzieję ,że zaczniesz pisać znów jakiegoś długiego imagina ?

    :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Nareszcie wszystko dobrze się skończyło. Dodaj teraz proszę coś o Zaynie !!!
    Directionerki które chcą Zayna - podpisujcie się w odpowiedziach do tego komentarza !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Czemu już koniec???????
    Dawaj następny:)Kocham Twojego bloga:********
    Jak masz ochotę to wejź...http://onedirectionyoursong.blogspot.com/2012/05/dendelionskiteswindcz12.html

    OdpowiedzUsuń
  54. swietny rozdział ! szkoda ze juz koniec :c
    pisz nastepne opowiadanie ! plisssss <3

    OdpowiedzUsuń
  55. JAK TO JUŻ KONIEC ?! ;c to pisz następne odpowiadanie .. xd

    OdpowiedzUsuń
  56. pech chciał że trafiłam na końcówkę -.- ale za to jaka :)
    ale może załapię się na następne?? z chęcią coś o tym sie dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. http://onedirectionyoursong.blogspot.com/Zapraszam:)
    Boska koncówka...Dodaj coś jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super:**
    Kiedy dodasz następne opowiadanie??

    OdpowiedzUsuń
  59. Dalej pisz dalej!!! A tu jest mój blog. http://stolemyheartharrystyles.blogspot.com/
    Wejdź przeczytaj i skomentuj. :D A ciebie błagam pisz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Super Kocham To!!!
    popłakałam sie na koniec :***

    OdpowiedzUsuń
  61. super rozdział;)szkoda że już koniec;(
    płakałam przy nim

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedy dodasz następny .? Kochanie już jest 2.06 a ty nic nie dałaś. ;< . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest jakiś koniec bloga? Dlaczego nie dodajesz? Wyjaśnij nam to, daj jakiś znak życia! PLEEEEEASE !!!

      Usuń
  63. Kobieto.?? Żyjesz jeszcze .? Dodaj coś nooo. ;(((

    OdpowiedzUsuń
  64. No dodaj rozdział :(
    zapraszam http://zawsze-there-gdzie-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. genialny rozdział <3

    muszę przeczytać wszystkie od początku ^^

    zapraszam na http://tymasztocos.blogspot.com/ dopiero zaczynam pisać ale może się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  66. proszę napisz więcej.uwielbiam jak piszesz. masz taki dar do pisania, wykorzystaj go mądrze.może zacznij pisać książki i bądź pisarką :). proszę napisz więcej,co będę czytała przez wakacje? :')

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękny, cudny, a teraz błagam Cię bądź pisarką.

    OdpowiedzUsuń
  68. Zdecydowanie Najlepsze opowiadanie jakie w życiu przeczytałam. Śpie i to czytam ale nie mogę się oderwac to jest cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Kocham cię!
    Jesteś BOSKA

    OdpowiedzUsuń