poniedziałek, 30 stycznia 2012

IMAGINE

IMAGINE


Wyjeżdżasz na ferie w góry wraz ze znajomymi. Jesteś bardzo podekscytowana. Pakujesz ulubione swetry, skarpety i swoją ulubioną czapkę w kształcie reniferka sprzed lat. Jesteście w drodze... Podróż jest długa, usypiasz...
Budzisz się a twoja koleżanka oznajmia Ci, że jesteście już na miejscu. Wkładasz zimowe buty i wychodzisz z samochodu. Wokół jest bardzo dużo śniegu, wszędzie są zaspy a ty się cieszysz jak małe dziecko. Wchodzicie żeby się zakwaterować. Wypakowujesz się i kładziesz na łóżku z wielkim uśmiechem na twarzy. Tęskniłaś za tym miejscem bo ostatnio byłaś tutaj osiem lat temu. Schodzicie na obiad. Zajadasz się ciepłą zupką. Nagle spostrzegasz, że chłopak ze stolika obok cały czas Ci się przygląda. Gdy tylko Ty spoglądasz na niego on odwraca głowę... Przyglądasz się mu i wydaje Ci się jakiś znajomy. Kończysz obiad i udajesz się do swojego pokoju. Na schodach podchodzi do Ciebie ten chłopak i mówi " Nie sądziłem, że jeszcze kiedyś Cię tutaj zobaczę. Pamiętasz mnie?? Jestem Harry"
Jesteś zdezorientowana bo nie przypominasz sobie żadnego Harrego. Odpowiadzasz " Przepraszam, ale musiałeś mnie z kimś pomylić" On odpowiada "Na pewno nie, takich dziewczyn się nie zapomina"
Uśmiecha się szeroko i nagle mówisz "Harry to Ty?? Ale się zmieniłeś. Wiesz, że go znasz, ale pamiętasz wszystko jak przez mgłę." Poznałam Cię tylko po uśmiechu... " Uśmiechasz się szeroko i rzucasz się mu w ramiona nie przypominając sobie dokładnie kim jest "A Ty się w ogóle nie zmieniłaś, nadal masz piękne długie włosy i uroczy uśmiech"- odpowiada. Ubieracie się i wychodzicie razem na spacer. Rozmawiacie o tym co się u Was działo przez ostatnie lata.  Dochodzicie do wielkiego lasu za łąką. Drzewa są pięknie pokryte śniegiem a słońce przebija się przez gałęzie. Harry mówi "To tutaj robiliśmy aniołki i mieliśmy bitwę na śnieżki" Ty stoisz rozglądasz się ale nic nie pamiętasz. "To tutaj przy tym drzewie dałem Ci tę czapkę" ...
...Nagle sobie wszystko przypominasz. Ta czapka z reniferkiem, którą masz na sobie jest właśnie od niego. Stoisz wpatrzona w Harrego i przypominasz sobie, że tutaj się pierwszy raz pocałowaliście i że tutaj przyrzekliście sobie miłość. Przypomniałaś sobie kim jest. To on, twoja pierwsza wielka miłość. Teraz pamiętasz, że Harry mieszka na drugim końcu kraju i wtedy Wasz związek nie miał sensu. Patrzysz na Hazzę świecącymi oczami a on zatapia się w Twoich oczach i mówi "Teraz sobie przypominasz?"Odpowiadasz podekscytowana " Boże, Loczek to na prawdę Ty?" Patrzy na Ciebie tymi ślipiami a Ty mówisz "Jak mogłam Cię nie poznać,to te oczy, te piękne oczy o których nigdy nie zapomniałam" Loczek podchodzi do Ciebie i mówi " Nawet nie wiesz jak długo czekałem na tę chwilę. Przyjeżdżałem tu co roku w nadziei, że przyjedziesz. Gdy Cię zobaczyłem na obiedzie oszalałem z radości" Podchodzisz do niego i mówisz " Już nigdy Cię nie zostawię, nigdy rozumiesz???" Łzy wylewają się Wam z oczu. Przytulacie się i wyznajecie sobie miłość a on dodaje " Już nigdy nie pozwolę ci odejść, nigdyyyyy " i przytula Cie bardzo mocno..

10 komentarzy:

  1. zajebisty ;**** kocham twoje imaginy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty : ) ! : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeezu !:) Nie wiem czy to normalne ale pod koniec KAŻDEGO twojego Imagine zaczynam płakac :) Rób tak dalej a w wariatkowie wyląduje :) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne !!! uwielbiam cię ;) ~Jessica

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierdole, normalnie chce mi się ryczeć ze szczęścia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. JAK JA TO KOCHAM ! <3
    BOŻE to jest BOSKIE ! aaaaaaaaaaaaaaaw <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ryczę i kwiczę. :D
    <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Właścicielko Bloga .
    Za każdym razem doprowadzasz mnie do płaczu gdy czytam Twoje Imaginy .
    Wchodzę na tego Bloga codziennie i czekam na nowe posty z niecierpliwością :) Uwielbiam go czytać .
    Życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu tego cuda i pisaniu takich świetnych Imagine . ♥

    OdpowiedzUsuń