piątek, 13 lipca 2012

Rozdział 12

W samolocie dużo myślałaś.  Myślałaś o tym jak ich poznałaś,  o koncercie, o tych wszystkich wspaniałych chwilach spędzonych razem. Zaczęłaś doceniać to, że ich w ogóle znasz. Czujesz, że to nie powinno się tak skończyć. Pokochałaś tych chłopaków, ich wygłupy, dowcipy, pokochałaś ich życie. Jednak czujesz się zraniona przez Harrego dlatego zaciskasz zęby i wycierasz łzy.


Gdy wylądowałaś zadzwoniłaś do mamy aby po Ciebie przyjechała. Po pół godziny mama zjawiła się na lotnisku. Gdy ją tylko zobaczyłaś rzuciłaś się jej w ramiona i zaczęłaś płakać.
-Spokojnie, wszystko się ułoży. Nie pozwolę już Cię skrzywdzić.
-Kocham Cię mamo-powiedziałaś niewyraźnie płacząc jak małe dziecko.
Pojechałyście do domu w milczeniu.


Weszłaś do swojego pokoju, rozpakowałaś się i położyłaś na łóżku. Przerosło Cię to wszystko. Chciałaś o wszystkim zapomnieć. Nagle dostajesz smsa. 
-"Dojechałaś bezpiecznie? Proszę odpisz, bo się będę martwił-Harry"
Szybko zamknęłaś telefon i zaczęłaś płakać.
Do pokoju weszła mama, usiadła na łóżku i Cie przytuliła
-Jak będziesz gotowa to wiesz gdzie mnie szukać. Kocham Cię myszko-powiedziała i po chwili delikatnie wyszła z Twojego pokoju.
Za chwilę podeszła Majka i Cię mocno uściskała.
Otarłaś łzy, wzięłaś telefon do ręki i napisałaś "Wszystko okej-(twoje imie)" i wysłałaś do Nialla.
Nie było Cię stać na nic więcej.
Usiadłaś przy komputerze i weszłaś na twittera. Zauważyłaś, że internet aż huczy od plotek na temat Harrego i jego sekretnej dziewczyny. Znalazłaś pełno zdjęć, filmików. Byłaś w szoku. 
Za chwilę dzwoni telefon.
-Oby nie on-myślisz sobie
-Cześć, tu Emma, mogę wpaść Cię uściskać?
-Skąd wiesz, że wróciłam?
-Twoja mama mi powiedziała
-Tak, zapraszam ale ostrzegam, dzisiaj marne ze mnie towarzystwo.
-Kochana, ja chce Ci pomóc, porozmawiać, od czego są przyjaciele.-powiedziała Emma pocieszając Cię.-Niedługo będę.
Na twitterze zauważasz informację, że dzisiaj o 19.00 chłopcy udzielą wywiadu. Będzie można obejrzeć wywiad online. Z jednej strony nie chcesz go oglądać ale ciekawość Cię zżera.


Do pokoju wchodzi Emma, wstajesz i ze łzami w oczach przytulasz się do niej.
-W co Ty się wpakowałaś dziecko. Faceci to tylko problemy.-powiedziała Emma przytulając Cię mocno.
Zaśmiałaś się lekko.
-Dobrze, że jesteś-powiedziałaś
Emma spojrzała na ekran komputera.
-O wiedzę, że już wiesz co się dzieje w interecie?
-Tak... Na razie to do mnie nie dociera. Nie dociera do mnie nic co wydarzyło się w ciągu ostatnich dni. 
-O dzisiaj wywiad. Oglądasz?
-Chyba tak, nie umiałabym się powstrzymać, zobaczę co u nich słychać. Czy są uśmiechnięci jak zwykle, tęsknie za nimi, za wszystkimi.


Tęsknisz za tymi debilami.


Nadchodzi 19.00...

Przy tym biurku powstaje magia xD 

30 komentarzy:

  1. Wspaniałe ^^
    Uwielbiam twojego bloga i jestem taka Happy że pojawił się nowy rozdział <3
    Też chcę taka koszulkę Monika ♥ Harry xD
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaj jeszcze dzisiaj następny plisss . ten rozdział jest the best ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa co oni w tym wywiazie powiedza. Czekam na nexta i zapraszam do siebie:)
    foreveryoung1dlouistomlisonharrystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. BoSkI ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknisz za tymi debilami-bezcenne:)
    Czekam na następną część:)
    Ms.Styles

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju !! W ciagu tej twojej przerwy przeczytalam 8 innych opowiesci ktore miale dlugieee rozdzialy byly cudne ale i tak twoj blog jest najlepszy !!!! Napisz jeszcze dzisiaj lub jutro jeszcze jeden rozdzial ! ';)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle super :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo boooskie !!!!!!
    Pisz, pisz bo muszę wiedzieć co powiedzą w wywiadzie :) :) :)
    "Faceci ti tylko problemy."- zgadzam się w 100% :) :)
    Domii Styles

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz szybkooo. ! i co takie krótkie .? :O poproszę dłuższe . :D xx świetnie piszesz , pff, ty to wiesz . :p i mnie też ciekawość zżera co na tym wywiadzie . :p PISZ NASTĘPNY . :) xx

    OdpowiedzUsuń
  10. rozdział bisty<3 ale krótki:( ...xx... czekam na kolejne i zapraszam do siebie http://chomicek55.blogspot.com/ <3:D

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się! rozdział wyczepisty czekam na ten wywiad może coś powie Harry o mnie ^^ :)
    pozdrawiam czekam i zapraszam do mnie :)
    http://onlyluckygirl.blogspot.com/
    też prowadzę bloga z opowiadaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak skończyć w najgorszym momencie jaki istnieje....wkurza mnie to.....teraz nie wiem co będzie dalej....i co? mam się domyślać co będzie dalej i wymyślać niestworzone historie, aby jakoś wytrzymać do następnego rozdziału? Proszę....dodaj szybko następny bo oszaleję!
    http://together-forever-in-love-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper ! Ale czy musisz kończyć w najlepszym momencie ? xDD
    @MisiekStyles

    OdpowiedzUsuń
  14. przetłumaczasz filmiki ? / miss <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zaraz ci podam link okej ? / miss<3

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=i-1Z7nMzmYs oto on / miss <3

      Usuń
    3. spoko, postaram sie ;)) jesli się uda to jutro wstawię na stronę ;) pod nowym rozdziałem. Ale coś mi się zdaję, że to już było tłumaczone ;) ale i tak sprobuję ;D

      Usuń
    4. dzięki Ci jesteś niesamowita ;* <3 / miss <3

      Usuń
  15. A kto by za tymi debilami nie tęsknił? ;D
    Ciekawe co w tym wywiadzie..? ;d
    Dodawaj szybko następną ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. eh . brak słów .. cudownie jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebiste ;o przeczytalam dzisiaj calego twojego bloga razem z imaginami i musze powiedziec ze zrylas mi psyche / to wszystko takie cudowne.<3. / informujesz o nn? Jak tak to moj twitter @BezCiebieNieIde

    OdpowiedzUsuń
  18. http://our-story-of-love.blogspot.com/

    zapraszam tutaj ! świetny rozdizał ! smieszny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne.... jak zawsze .... PS. fajne biurko..^^ XD

    OdpowiedzUsuń
  20. pliska dodaj następny nie długo! czekam!oczywiście jak zawsze świetny w pis ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę dodaj szybko nowy rozdział, bo nie mogę się doczekać:) Zapraszam również na mój blog z opowiadaniem o naszym siatkarzu Bartku Kurku:) http://siatkarskamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudoo♥ Hahaha mam taki sam laptop♥

    OdpowiedzUsuń