poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rozdział 4

-Hej (twoje imię)-krzyknęła Ania i po chwili jej oczy zrobiły się wielkie jak pomarańcze
Ania, Tomek i Kuba patrzyli na Ciebie ze zdumieniem. Ani uśmiech z twarzy nie schodził, Kuba i Tomek patrzyli na nią jak na idiotkę a Ty dumna wstałaś , pożegnałaś się z chłopcami i podeszlaś do znajomych.
Harry obejrzał się do tyłu i spojrzał na Ciebie z uśmiechem na twarzy. Niall i Louis patrzyli na Harrego z miną, ktorą Hazza dobrze znał.
-Fajna dziewczyna-powiedział Niall patrzać na Ciebie
-Harry ją kocha-powiedział Louis śmiejąc się
-Ciebie kocham-powiedział szybko Hazza i puścił Louisowi buziaczka głaszcząc go po kolanie.
-Ja Ciebie też loczku.-uśmiechnął się słodko Louis
Niall posmutniał
-Ciebie też kocham-wyszeptał mu do ucha Harry
-Ja też-powiedział Louis
Niall momentalnie się uśmiechnął i wrócił do jedzenia lodów.


Podchodzisz do znajomych a oni patrzą na Ciebie pytająco...
Anka nie mogła już dłużej wytrzymać i powiedziała
-Musisz mnie z nimi zapoznać, błagam, musze poznać Nialla
-Dobrze,spokojnie, chodźmy, przepraszam chłopaki, zaraz przyjdziemy-uśmiechnęłaś się szczęsliwa
-Spoko-wybąkał Kuba


Chłopcy już wstają ale zauważają, że podchodzicie więc się zatrzymują...
-Widzicie, nie dam Wam dzisiaj odejść-powiedziałaś żartując
-Cieszę się-powiedział Harry czarująco.
Patrzycie się na siebie przez chwilę ale Anka zaczyna Cię szturchać
-Chciałam Was zapoznać a Anką-uśmiechasz się szybko
-Anka to są chłopcy, znasz imiona więc...
Anka Ci przerwała
-Zawsze chciałam Was poznać, jesteście niesamowici...-zaczęła gadać jak katarynka a Ty zamiast słuchać patrzyłaś na Harrego który z uśmiechem na twarzy słuchał Anki
Anka skończyła gadać, ponieważ chłopcy muszą już iść, nigdy nie widziałaś jej szczęśliwszej
-To do zobaczenia, będziecie na koncercie?-zapytał Harry
-Taaaaak-krzyknęła Anka
Harry spojrzał na Ciebie
-Tak, ja też, muszę iść z 10-letnią siostrą. Tzn, nie to, że muszę, ale w sumie... no musze ale chętnie poznam waszą muzykę-zaczełaś się plątać
Harry spojrzał na Ciebie uroczo lekko się śmiejąc. Chłopcy się z Wami pożegnali i każde z Was poszło w swoją stronę.


-Cześć kochani-rzuciłaś się na Kubę i Tomka
-Cześc, cześć, niezłych masz znajomych pedałów.
-Haha, w sumie wyglądają na pedałów-zaczęłaś się śmiać
-CO?!-Anka się wzburzyła
-Wyluzuj, żartujemy, idziemy na gofry?
-Tak, chodźmy-powiedział Tomek uspokajając Ankę.
Cały dzień spędziliście razem.


Następnego dnia budząc się rano  od razu miałaś przed oczami Harrego i zastanawiałaś się jak będzie wyglądał dzisiejszy koncert...




https://www.facebook.com/pages/Harry-Styles-Poland/351388961567549?notif_t=page_new_likes ZAPRASZAM DO POLUBIENIA :))







22 komentarze:

  1. fajnie, fajnie jest, tak realistycznie! Weny kochana na następne rozdziały, mam nadzieję, że będą niedługo :) K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki krótki ? Ranisz ! XD Nie no opowiadanie zajebiste tylko w jednym się zgubiłam ile lat ma siostra?
    Czekam na następny :P
    Weny <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sprecyzowane ale niech będzie, że ma 10 ;))

      Usuń
  3. Fajny rozdział . Pisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze dodaj szybko kolejny...
    Zapraszam do mnie

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne oczywiście xx :)

    OdpowiedzUsuń
  6. booski rozdział ;D
    czekam na kolejny ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na następny..
    Weny życzę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie -> http://storywithlarry.blogspot.com/
    opowiadanie o LARRYM :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zajebisty :33
    oczywiście czekam na kolejne rozdziały :D
    jak by ktoś chciał to mój blog i pierwszy Imagin --http://zawszespokooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnyy *__*, ale troche krotki. ;dd xxba

    OdpowiedzUsuń
  11. kobieto jak ty mi ryjesz psychike to sobie nawet nie wyobrazasz:) jak to czytam to mam lzy w oczach bo marze, zeby mnie tez taka historia spotkała, a w to raczej watpie chociaz kto wie ? hahahahah :D wiedz ze strasznie przezywam twoje kazde opowiadanie i kazdy imagin, uwielbiam je i sa naprawde cudne!!! zycze duzej weny xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chce już kolejny rozdział ! Następny napisz taki bardzo, ale to bardzo długi ! <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Heh , fajnie to zabrzmiało .xd :
    -Hej ,Ania ! - krzyknęła Ania .
    Czekam na następny < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny Kurde jaki ty masz talent aż ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Dziewczyno ! Masz taki wielki talent że nie wierze ! Masz gadu czy coś takiego żeby móc się z tobą zkontakowac i pogadać ? masz talent nie samowity. Kocham twoje imaginy i opowiadania . Są cudne. Czekam na kolejny rodział. :) link z twoim blogiem wysłał do znajomych, i powiedzieli że masz cudwone weny i oni samją czekają na nowe rozdziały. Jak mówiłam, jak byś mogła podać gadu cieszyła bym sie. mam na imie Wiktoria jak coś :D Pozdrawiam. < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Nie ma sprawy. Moje gg to 892805 ;))

      Usuń
  16. Fajne :P czekam na nastepny :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko zazdrościć..;*Twój blog jest extra.masz talencik;dawaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! To takie cuuuudowne!!!
    Ja nie wytrzymam.....CO BĘDZIE DALEJ?!
    Chcę przeczytać kolejną część już teraz....
    Jestem ogromna fanką tego bloga!
    Podziwiam cię...masz wielki talent....
    http://together-forever-in-love-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty sobie nie wyobarrzasz co właśnie zrobiłam :p
    Przeczytałam całego bloga od deski do deski ;p
    Pisz dalej uwielbiam tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń